zondag 29 september 2013

iPod hoesje

Ik had nog een mooi bolletje Catania Color katoen liggen, hier wilde ik eens mee aan de slag.
Op school kwam ik op het idee dat ik nog geen hoesje voor m'n iPod gehaakt heb!
Daar kon ik mooi even een nieuw patroontje op testen.


Ik heb het als volgt gehaakt:
Ik heb de onderkant met vasten gehaakt.
Daarna heb ik 3 samengestelde stokjes gehaakt, 1 vaste overgeslagen, enz.
De toer daarop heb ik 2 lossen, 1 vaste overslaan, 1 vaste, enz. gehaakt.
Hierdoor ontstaan lusjes bovenop de samengestelde stokjes en komen de groepjes samengestelde stokjes mooi boven elkaar te staan.
Vervolgens ben ik geëindigd met een aantal toeren vasten.
Daarna heb ik in het midden een nieuwe draad aangehecht en heb ik een aantal toeren heen en weer vasten gehaakt, daarna een knoopsgat.

Natuurlijk had ik nu ruime keuze uit knoopjes, dus gelijk een passende uitgezocht!
Over het knoopsgat ben ik nog niet tevreden, dus misschien zet ik er nog een anders lusje op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...