dinsdag 12 maart 2013

Stempels!

Ik zie de laatste tijd bij veel blogs leuke stempels langskomen.
Dus ik dacht; dat kan ik ook!

Ik kan me herinneren dat we op de basisschool wel eens een linoleumsnede maakten.
Erg leuk, maar daar kwam je nooit heelhuids vanaf.
Heel fijn dat mijn moeder een stel gutsen van school mee kon nemen, zodat ik even heb kunnen testen of ik het nog in de vingers heb.




Die arme gutsen lagen me al bijna een week aan te staren.
Van de week had ik al een stel gummen gekocht en vanavond ben ik aan de slag gegaan.
Het is me deze keer zonder pleisters gelukt!

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn goed gelukt, hartstikke leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ik heb het ook geprobeerd alleen ik ben er niet zo handig in ;) jammergenoeg...... Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je heel goed gedaan zeg!
    Lieve groet hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ze zijn goed gelukt hoor! Weer een nieuwe hobby erbij,hihi

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dat is je even goed gelukt,heeel mooi geworden ga zo door dat smaakt naar meer lijkt mij

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke stempels heb je gemaakt zeg!
    groetjes van Jettie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Die zijn echt geweldig geworden!! Vooral die met Deborah Haakt erop, echt knap!

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...